جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : سیمین

روستای باغو کیش

از دیدنی ترین و قدیمی ترین آبادی های جزیره کیش روستای باغو کیش است که در جنوب غربي جزيره کیش قرار گزفته است. روستای باغو کیش جز چند خانوار دامدار، ساكن ديگري ندارد. در بين بوميان حاصلخيزي اين منطقه زبانزد است. دراين آبادی بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد که توجه بسیار از مسافران تور کیش را جلب کرده است. از امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو  كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هکتار در این منطقه بنا شده است. مسافران تور کیش می توانند به این آبادی قدیمی و بومی نشین بروند و لحظات خوبی را سپری کنند.

 

پارک ساحلی مرجان کیش

 یکی از جذاب ترین مکان های کیش پارک ساحلي مرجان است که در مجاورت بازار مرجان قرار گرفته است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران تور کیش و ساکنين جزيره می توانند اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کیش لذت مي برند. آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب اين پارک ساحلي فرصت مناسبي را براي مسافرانتور کیش بوجود مي آورد. مسافران تور کیش می توانند بعد از خرید از مکز خرید مرجان به دریای زیبای مرجان بروند تا زمان خوبی را سپری کنند.

 

ورزش های دریایی کیش

یکی از تفریحات بسیار شیرین و جذاب جزیره کیش ورزش های دریایی آن می باشد. شرایط مطلوب آب و هوایی موجب لذت بردن از این ورزش ها می شود. جاذبه ها و زیبایی های کیش بسیار جذاب و متنوع است و باعث می شود مسافران تور کیش اوقات خوشی را در جزیره کیش سپری کنند. از ورزش های آبی می توان به دوره های غواصی، جت اسکی، اسکس روی آب، جت بوت، قایق پدالی، گشت با قایق تندرو، ماهیگیری تفریحی، پلاژ آقایان و بانوان، چتر پاراسل و... نام برد. این مراکز تفریحی و ورزشی از ساعت 9 صبح مشغول به کار هستند تا غروب آفتاب که البته آرامش دریا و وضعیت آب و هوا جزر و مد در این تغییر این ساعات دخیل هستند. مسافران تور کیش می توانند اوقات خوشی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: